دبیر شورای نگهبان گفت: رشادت‌های جوانان با غیرت و مومن ایران در دوران اسارت، صفحات درخشانی در تاریخ این سرزمین ترسیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: هلال احمر جلوه رشادت، مجاهدت، ایثار، خداباوری و مردم‌دوستی است و باید روز به روز ارتقا پیدا کند؛ این مجموعه مرزبندی سیاسی، جغرافیایی، قومی و مذهبی ندارد.
فرماندار سبزوار درباره این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بین این افراد ارتباطی نبوده و فقط دو جوان ایجاد مزاحمت برای دو خانم داشته‌اند و این فرد که منتظر فرزندش بوده با مشاهده این صحنه وارد عمل شده و به دفاع از خانم پرداخته است.
رئیس شورای ریاست یمن وابسته به عربستان در ریاض در جریان آخرین روند مذاکرات هیئت عربستانی با انصارالله قرار گرفت.
تا ساعت پنج صبح که با صدای آتشبار‌های ضدهوایی ساختمان بیدار شدم، خوابیدم. پس از نماز و صبحانه برای عیادت مجروحان جنگ به بیمارستان شرکت نفت رفتم. دیشب یک شهید و یک مجروح آورده بودند. روحیه بیماران و وضع بیمارستان خوب بود. ساعت هشت و نیم به دیدن فداییان اسلام در هتل آبادان رفتم؛ اکثر مجروحان از نیرو‌های فداییان بودند که بخشی از جبهه ذوالفقاری را اداره می‌کردند. در مجموع آنچه که از رشادت و ایثار مدافعان این جبهه سرنوشت ساز شنیده بودم کمتر از حقایق ملموس صف و میدان در آبادان و خرمشهر است.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
محمد ربیعی می‌گوید اشتباهات داوری در دو بازی اول مس رفسنجان باعث شده تا اعضای این تیم تحت فشار قرار بگیرند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امنیت امروز ایران مرهون رشادت امثال شهید همدانی است، گفت: هتاکی به مدافعان حرم برخلاف امنیت ملی و گناهی نابخشودنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ